SZTUCZNA KOLEJKA DO SKLEPU

kolejka

 

Wyobraźmy sobie ulicę ze sklepami, przed jednym z nich jest kolejka do wejścia. Od razu nas to zaciekawia. Podobnie jak ze stoiskami na targu, tam gdzie jest więcej ludzi tam dochodzą kolejni. Sztuczna kolejka jest produktem mającym budzić właśnie takie zaciekawienie. Zastępuje klasyczny stojak reklamowy ustawiany na chodniku.

Była by to spójna i lekka konstrukcja składająca się z kilku lub kilkunastu złączonych ze sobą manekinów przedstawiających ludzi stojących ciasno jeden za drugim. Powinna być wykonana z plastiku bądź gumy, aby była lekka i odporna na warunki atmosferyczne. Osoby w kolejce powinny wyglądąć na zaciekawione i zniecierpliwione czekaniem na wejście do sklepu, a pierwsza osoba powinna zbierać się do wejścia.

Kostrukcja mogłaby być ustawiana tylko przed sklepami, które mają na to miejsce przed wejściem, można oczywiście pokusić się o tworzenie wariantów wielkościowych, zależnie od potrzeby.

Uważam, że szyld bądź reklama stojakowa z informacją o obniżce cen może niekoniecznie wzbudzić takie zainteresowanie przechodniów jak stojąca przed sklepem kolejka ludzi.

Pomysł może wydać się dość dziwny, aczkolwiek biorąc pod uwagę psychologię tłumu warto się nad nim zastanowić.

 

PS. Pomysł pochodzi z archiwum strony bankpomysłów.pl z 2006 roku

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: